tisdag 28 juli 2009

Asken inuti, när locket öppnas o lådan dras ut

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. HEJ..
    hAR DU INGEN ma??ll eller mått på detta kort

    SvaraRadera
  2. dina projekt är snygga :D

    SvaraRadera
  3. homodelphinus@hotmail.com30 juli 2009 kl. 11:31

    Skulle gärna också vilja ha en mall till denne lådan... :-)

    SvaraRadera
  4. Först och främst, tack för alla fina kommentarer, här kommer måtten på asken,
    Cardstock 3 x 11 7/8
    biga 3, 4, 7, 8 och 11
    lådan 4 13/16 x 4 13/16
    biga 3 15/16 alla fyra sidorna, sen har jag själv utvecklat den med extra papper över o under, alla mått är i inch. mvh Maud!

    SvaraRadera
  5. Jag glömde skriva att jag fått mallen av min systerdotter,
    på Pysselmani härintill. Tack Monica.

    SvaraRadera
  6. Tack själv. Det är bara roligt om man kan dela med sig och framför allt att se dom olika resultaten. Jag har själv hittat måtten på en sida som jag tyvärr inte kan komma ihåg vad den heter.

    SvaraRadera